Torsdag.

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag höll några tal inför klassen och skrev en c-uppsats i våras.

Har du några nyårslöften?
Jag tror inte jag är gjord för löften. Jag hade ETT nyårslöfte förra året och det har jag inte ens hållit. Och det var inte ens något löjligt svårt som att sluta röka eller gå er 20 kg i vikt, det var - skaffa en hemförsäkring. Ja jag vet, jag är dum i huvudet. Bränn inte ner mitt hus nu bara.

 

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja! Jessica blev mamma till världens sötaste Molly!

 

 



och min bror fick en liten Troy.



Vilka länder besökte du?
ITALIEN! Och Helsingfors och Tallinn, i ett par timmar sådär.

Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
Inget alls, däremot en massa händelser som jag inte vet datumet på.

Vad var din största framgång 2011?
Hahaha. Oj. Framgång? Jag har inte haft sådana sedan den där gången jag vann en stor apa på marknaden i Fagersta. (Jag var tio år och det var vinst-varje-gång.)


Största misstaget?

Att jag började be till gud. Jag började om igår, alltså kommer det hända något jobbigt snart. Det gör det, varje gång jag slänger iväg en bön. Jag lovar, ni ska få se! Men förhoppningsvis så tar väl han däruppe mina böner på allvar den här gången.


Bästa köpet?

En ny dator, som inte dör var tioende minut? Defintivt!

 

Vad spenderade du mest pengar på?
Mat, godis, cigg och öl. SOM DET SKA VARA, DÅ!

 

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja? "Nej jag var sur hela året för inget gjorde mig glad"? Njäe.

 

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2011?
Den här (eller var det förra året?)

 

 

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Ledsnare, överlag. Men också jätteglad då och då.


Vad önskar du att du gjort mer?
Engagerat mig, visat känslor, varit ärlig, osv.

 

Favoritprogram på TV?
IDOL! Så mycket bättre.. och Lite sällskap? Eller var det också förra året? Jag har ingen som helst koll. Carina Berg-programmet gillar jag också, och House såklart.

Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Bakade kakor, ställde fram fika, var sur för att ingen kom och fikade, ringde min bror och berättade att jag fyllde år, och så kom folk och fikade.

 

Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
Ingen som helst aning. Lite.. men jag blev blind när jag fyllde tolv, så jag fortsatte köra med de kläder som jag faktiskt visste hur de såg ut! (Nejdå, ska jag vara seriös så har min klädstil bara blivit tråkigare, rätt å schlätt.)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0