Söndag.

Asså allvarligt. Kan någon bara ge mig någon mening med något? Jag är så emo att jag inte vet var jag ska ta vägen. Allt är skitbra när jag umgås med människor eller har något att göra, men sedan bara.. va, vadå, måste man leva liksom? Idag har jag fikat med Louise, det var mycket trevligt. Och så har jag slafsat mig hem till Flogsta i snöslask. Jävligt dumt val. Åker man buss ner på stan så kan man fan lika gärna åka buss hem också. Men näee.

Jaja, jag ska släpa min meningslösa röv till sängen och försöka sova istället, och försöka att drömma icke-bittra drömmar om ett fint liv där meningen med livet finns överallt och inte bara på en strand i ett land dit man ändå aldrig har råd att resa.

Jaja, fuck ååfff och på återseende imorgon kära ni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0