Såhär ligger det till

Jag måste komma på något nytt skit (tredje gången) att efteranmäla mig till, för att kunna leva den här våren. Professionell svenska B? Men jag orkar inte med mer grammatik! Vad är roligt - och har öppet för efteranmälan? Snälla ge mig råd. Tack.

Hur transkriberar man vanlig text till fonetisk skrift? Alltså ge mig en hint bara tack, jag orkar inte tänka.

Snart är det nyår och jag har för avsikt att avge massa löften som jag aldrig kommer att hålla.

Jag äter alldeles för mycket onyttigt skit. Men vem bryr sig.

Jag saknar Gustav jobbigt mycket, jävligt ovärt är vad det är.

Idag såg jag en super8-film från när jag var ett år gammal. Jag var tjock, glad och klumpig. Det har inte hänt så mycket på 22 år, kan man säga. Förutom att jag inte är speciellt glad längre då. Ehm. NEJRÅ.

Jonathan sover här inatt. Han har pratat och skrikit oavbrutet sedan han kom hit i eftermiddags, med korta uppehåll för att stoppa in godis i munnen. Men gullig är han ändå, åtminstone då och då.

Och nu.. godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0