PAPPAAAAAAA VAFAAAAN

Pappa byter kanal till där en tjej står och sjunger julsånger med sin gitarr. Sedan låter han skitglad och säger "det hääär känner jag igeeen!" Och så visar det sig att han har tryckt på kristna kanalens uppesittarkväll. (Som tur är var han ironisk.) Sedan vägrade han byta kanal utan började röra sig i takt till "vi älskar guuud för gud är vår kuung"- låten. Sedan sa han "men jag har ju skaffat den här kanalen! Den här, och aljazeera, det är de kanalerna jag växlar mellan!" ... idiot.

Kommentarer
Postat av: Sofie

haha jag vill fan fira jul med din familj nåt år!

2011-12-23 @ 23:10:06
Postat av: cecilia

det tycker jag att du ska göra! :)

2011-12-24 @ 11:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0