Lördag

Jag har inget att göra! Jag har tråkigt! Jag är ensam! Jag vill ha en kompis!
Jag borde söka jobb, städa, tvätta, köpa julklappar, plugga, osv.
Men det tänker jag självklart inte göra. Istället ska jag sitta och självömka tillsammans med en chipspåse framför massa filmer hela kvällen. Om ingen har något bättre förslag? Nähä? Nä, men då får det bli chipspåsen då. Är visserligen inte helt missnöjd med den situationen. Jag har nämligen ett hål i magen. Alltså nej, inte bokstavligt talat. Skulle jag ha ett riktigt hål i magen så skulle den vara av en mer konkav form, vilket jag lätt kan konstatera icke är fallet. Snarare det motsatta, och chipsen hjälper till att utöka den konvexa formen ett par centimeter. Hålet i magen för övrigt, innebär att jag i princip kan äta hur mycket som helst. Sedan mår jag illa en timme, sedan äter jag lite till. Bra grejer.

Har för övrigt satt på vatten för att göra kaffe i nu fyra timmars tid. Har jag druckit kaffe än? Nej. Men vattnet har varit varmt i omgångar i flera timmar. Nu är det dags. KAFFEDAGS!

BLÖAH. njaae. mjo. njäe. uäähh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0