Little miss sunshine

Inatt, i min dröm, var jag hemma i Dalarna. I huset hos mina föräldrar. Jag kände plötsligt hur något stack till i benet. Jag störde mig på detta under hela dagen, tills mamma sa något om att jag kanske skulle kolla om jag hade fått en sticka eller så. Jag satte mig ner på hallgolvet, och såg en pigg sticka upp ur mitt knä. Jag följde piggen med handen och insåg att stickan inte bara var en liten träflisa, utan en tandpetare. Rätt in i knät. Jag gick och hämtade en pincett och återvände till hallgolvet. Jag drog sakta ut tandpetaren ur mitt knä, samtidigt som blodet började flöda ur det lilla såret. Blodet pulserade, mörkrött och nästan svart, tills jag började gråta, tills jag blev yr och började må illa. Sedan vaknade jag.

Tack för den drömmen, den var fantastisk.

 

 

Bra tips.

 

 

 

röda naglar kanske hjälper dagen till det bättre.

 

 

 

Fast mest vill jag bara...

 

 

Eller typ.. out of my face, out of my face, out of my face!

 

 

 

Såja, nu går vi ut i solen, tar en promenad till skolan och grupparbetar lite!

YEEEHEEEEEEEEEEEEEY! Någon dag ska jag sluta ha dåliga dagar. / Little miss sur-shine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0