Kul.

De är så jävla bra!




1. Jag har den värsta mensvärken som jag haft på flera år. Härligt som fan!
2. Jag drömde att jag råkade skjuta ihjäl en människa inatt. Ingen kan nog förstå min panik när jag vaknade inatt och en polis precis hade ringt mig oh sagt att jag skulle komma ner på stationen och att jag aldrig skulle komma undan med det här. Fastän det inte ens var meningen. Typ. Jag skulle skjuta rakt fram men så träffade jag en bil och så var det en människa där. Och istället för att gå fram och kolla vad som hänt så ignorerade jag situationen totalt. Ganska dumt kanske. Men det känns väldigt bra idag, jag känner mig rätt nöjd med mitt liv. För jag har trots allt inte dödat en annan människa.

Kommentarer
Postat av: Emmilie

Men fy fan Cissi sluta lägga upp sånt här, jag grinar ju ihjäl mig hahaha :P

2011-12-22 @ 22:43:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0