Konsten att bete sig normalt.

Morbror pratar om morfars flickvän och låter synnerligen upprörd eftersom hon slängt bort min morfars pipa medan han under några veckor befann sig i ett lite lätt förvirrat tillstånd (och ja, flickvän it is. hon är väl en 77 år men han är inte gift med henne, som tur är.) - JÄVLA RÄÄÄVKÄRRIIIING! Skjut kärringen, skjut na´.

Älskar´t. Vi satt tio personer vid ett ihopbyggt långbord på ett café idag, alla skrikandes för att vi tydligen inte kan föra varken lugna eller sansade samtal på någon sida av min släkt.

Kommentarer
Postat av: Tina

Haha Cissi! Skrattar så jag dör nu, det enda jag tänker på är Masjävlar. Och det är faktiskt bara positivt menat :)

2011-12-26 @ 22:44:58
URL: http://tinad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0