Glad jul!

Jag vet inte riktigt varför jag har blivit någon sorts jävla fanatiker när det gäller julen, men det har jag ju tydligen blivit, och det blir värre för varje år.

Ställde klockan på kvart över sju så jag kunde titta på första avsnittet av julkalendern (den verkar bra tycker jag! vad tycker du?) sedan gick jag och handlade julkalender, juleskum och risgrynsgröt.

Nu har jag druckit kaffe, tittat på nyhetsmorgon, kollat www.oioioi.se och tävlat i fyra julkalendrar. Fyfan vad kul det är med julkalendertävlingar. HIHIHI JULEN ÄR HÄR OCH JAG ÄR SNART MILJONÄR! (ja, den här julen hade jag tänkt vinna något, faktiskt.)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Stackars kusin!

Jag lider verkligen med dig när jag läser inlägget. Du skulle fan ha droppat lite på golvet...

2011-12-01 @ 22:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0