Killing me softly

Något som jag hyser stort agg mot idag: Okej, jag skulle kunna gnälla i en evighet om det här, men det enda jag tänker säga är följande: Jag hatar allt som har med presentera-kursen att göra och jag vill radera den tid jag har spenderat tillsammans med den och alla berörda parter (nästan) ur mitt liv.

Något jag har gjort idag: Jag handlade klart nästan alla julklappar idag! Om någon behöver handla till ett barn, besök för tusan Leklandia/leklandet/leklust (affären i huset bredvid Burger King, hehe.) De har rea på massa pysselgrejer, och det är galet billigt och bra!

Något som jag har surat över idag: Jag väntade på att en toalett skulle bli ledig inne på forumgallerian, och från en av toaletterna hördes två tjejer tydligt, de fnissade, skrek och pratade. Jag stampade med fötterna i golvet för att jag verkligen behövde kissa, lite smådampigt SOM MAN GÖR NÄR FOLK ÄR SEGA, det var inte direkt som att jag sparkade på dörren. Plötsligt börjar en av tjejerna skrika "lägg aav". Jag reagerade inte eftersom jag inte i första hand använder min hjärnkapacitet till att lyssna på imbecilla fjortisar. "MEN SLUTA STAAAAAAAAMPAAAA!" skrek tjejen igen. Och jag fick inte ens en chans att ge dem onda ögat eller säga något surt, eftersom den andra toaletten blev ledig och när jag kom ut så var de små asen borta. Ja, jag är väldigt lättprovocerad för tillfället, indeed.

Bra grejer med dagen:
Jag och Mitra bytte julklappisar idag. Jag fick två asgrymma nintendosvampar med pastiller (haha) i och tuggummin med gud på. Sjukt bra! Och så har jag bakat bröd. Degigt mumsigt jättegott bröd med tre sorters mjöl + kummin och saffran och stuff. Jag skulle ha utbildat mig till bagare. Varför gjorde jag inte det?!

Kommentarer
Postat av: Anonym

nej, inte Gud, JESUS! Han ville ha en kram :) jag läste ut hypnotisören imorse :S

2011-12-20 @ 12:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0