Hemma.

Slutpresentation avklarad, och äntligen är jag hemma. Kom hem klockan nitton, och har sedan dess legat däckad på soffan i pyjamas. De har möblerat om och köpt en ny soffa, mina föräldrar. En fantastisk soffa. De har även flyttat tv-rummet till samma rum som braskaminen. Ett fantastiskt initiativ. Så där har jag legat, med en kopp kaffe och en påse hemmakväll-godis. Allt har varit bra. Kan man tro. Förutom huvudvärk + mensvärk + att jag precis såg svinalängorna för andra gången. Usch vilken film det är. Den är jobbig.

Nu ska jag sova. Glömma alla bekymmer och bara njuta av julen, bla bla klyschigt skit osv men jag ska åtminstone sova.

Pappa - "Jag har ju gjort allt jag har velat göra i mitt liv. Det har jag ju. Det bästa som finns är ändå att få gå ut till kossorna varje morgon, men det har ju inte ni fattat än". <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0