Fredag för tredje gången idag.

Jag har ätit mig asmätt på godis och gröt. Det var gott. Jag ångrar mig lite, eftersom godiset är slut och jag inte har mer att äta om jag inte käkar lite julkalenderchoklad men det får man ju inte göra.

Imorgon åker jag och Mitra och hälsar på bästaste Jessica och Molly och det ska bli så fint, så fint!

Fick ett fint sms av Gustav om att han inte ens hade systrat tv:n idag. Jag antog att han menade att han inte hade tittat på tv idag och att han är lite för snabb med t9-funktionen men jag svarade iallafall att han nog borde ge fan i att sätta på den isåfall. Tyckte det kändes som ett rimligt svar.

Nu ska jag sova så jag kan titta på julkalendrisen klockan 08:45 imorgon. Helger är bra. Särskilt när de spenderas som om man vore 70+. Jaja, nu ska jag och korsordet inta horisontalläge. Heja, heja.

(Jaffe Jaffe friskt humör!)

Och om ni mot all förmodan i världen är intresserade av det så ska jag berätta att JAG ÄGDE LOSS PÅ GYMPAPASSET!!!!! ! 1 1!  (hahaha, ägde. caps. !1. inte okej. snälla förlåt mig.) Men i vilket fall som helst så klarade jag alla armhävningar utom två. Tänker ge mig själv klart godkänt för den prestationen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0