Dagen idag.

Struntade i föreläsning för att istället baka lussebullar och kolakakor. (Bästa valet någonsin.)
Har tittat på Gossip girl (sjuuuuuukt avsnitt)
och
How I met your mother (sjuuuukt sorgligt, ska inte det vara roligt?!)

Jag har även pratat med massa människor
och frågat folk en massa jävla frågor
till vår undersökning
pratat i telefon med min bror
och
min svägerska

och så har jag

bytt duk
handlat
druckit te
tagit en huvudvärkstablett
druckit c-vitamin
ätit tre apelsiner
massa mackor

och nu stipulerar
(jo, men jag lovar, det ordet funkar där!)
jag FANIMEJ den här dagen
slut.


(Ska krypa ner under täcket
(varför säger man kryper ner?)
(är det någon här som seriöst KRYPER NER UNDER TÄCKET?)
(hahaha fatta roligt det skulle se ut, om man träffade någon som gjorde det)
(ps fundera över om det är värt det om du träffar en krypare)
och läsa ut "En dag". Den är inte alls så bra som jag trodde den skulle vara.
Men den är fortfarande bra och måste läsas ut nu nu nu nu!
Godnatt!)


Ps. farfar har skaffat en iphone.

haha.
hahahaha.

fniss.

Kommentarer
Postat av: Jejihoihoä

Åh, kommer du ihåg kryparna? I Storm. Läskigt. "Se upp för kryparna."

2011-12-06 @ 23:55:55
Postat av: Tina

Åh. tyckte om den boken jättemycket! Nu måste jag se filmen också (som kommer vara ungefär 1/4 så bra, men iaf en het karl i huvudrollen)

2011-12-07 @ 01:32:56
URL: http://tinad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0