Bok och juldagsfirande

Jag läser Tärningsspelaren nu, äntligen. Har tänkt läsa den i flera år. Har ni läst den? Jag har snart läst 100 sidor och det är väldigt väldigt sjukt. Fast ändå bra. Texten i min pocketbok är dock så liten att till och med jag som har världens bästa syn (högst ovenskapligt påstående, men troligtvis sant) har lite svårt med att se vad det står.

Juldagen var bra, förfest hos Emmilie och Martin med julkappsbyten, alkohol och ölspel. Sedan gick vi på Pitchers och lyckades mitt i kaoset faktiskt få tag i det bästa bordet! Emmilie var packad och bartendern blev glad när hon bara ville ha vatten så att han skulle slippa höra hennes röst så länge. (Hahahaha.) Sedan spillde hon ut hela vattenglaset, men det är en annan historia.

Gårdagen spenderades med pizza, en liten Sofie, ett morgonillamående from hell, en söt hund, massa chips, film och kortspel. (Ps jag vann stort över Sofie, som alltid.) Och idag har vi mellandagsrea-shoppat, det var KUEEEEEEEEL sen åkte jag hem, det var inte så kul. Men sedan åt jag jättemycket tills jag mådde illa och så tittade jag på SVÄRDET OCH SPIRAN (Ps Sofie det är inte science-fiction, inte så mycket iallafall) med mamma och pappa. Ja, jag vet att ni är jätteintresserade. Ni vet att ni vill veta, osv.

Men nu ska jag duscha bort allergin så ni får klara er utan mina fantastiskt meningsfulla blogginlägg en natt nu, hoppas ni överlever utan större abstinensbesvär osv, förstår om de kan uppstå med tanke på min enorma entusiasm till att skriva något intressant.  YO!

Kommentarer
Postat av: Sofie

hahah <3 ja nu har jag mottagit all info iaf!

2011-12-28 @ 12:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0