Viktiga grejer

Saker jag kommer håg:
-Vad jag har ätit och när jag har ätit det
-Folks födelsedagar
-Namn på folk som någon annan känner eller är släkt med och som jag aldrig ens träffat
-Vilken sida muffinsreceptet står på i kakboken
-ALLT som står i Hänt Extra när jag bläddrar igenom en sådan tidning på fem minuter
-Hur mycket saker kostar i olika affärer
-Gamla telefonnummer
-Hur mycket lösgodis kostar på olika affärer, vilket sortiment som finns vart, osv.

Saker jag inte kommer ihåg:
-Slutet på filmer
-Hur man kopplar in Nintendot i tv:n
-Att man inte ska klia upp sår och eksem
-Att söka csn och bostadsbidrag i tid
-Vad jag har på mig
-Att lämna tillbaka böcker på biblioteket
-Att borsta håret
-Hur långt det är till väggen. Jag släntrar liksom ofta in och dunkar axeln i väggen samtidigt när jag går in i ett rum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0