Varning för bilder på ej fördelaktig naken hud.

Titta, titta! Efter en två månaders kortison klass II-episod så är mina händer asfina! Ja, alltså.. det finns inte så mycket eksem på dem. Hur de ser ut naturligt är ju en smärre naturkatastrof men så ser det ut när man har bondegener.. haha.



Så, då är allt bra då? Ja, visst.. det kan man tro. Men mina eksem försvinner inte, de gillar mig så jävla mycket att de vägrar att lämna min kropp. De har försökt lura mig, som om jag inte skulle märka något alls bara för att de flyttar sig till baksidan av kroppen istället? LURIGT, EKSEMEN, MEN JAG GÅR INTE PÅÅÅRÉ! För titta här!



FUCK YOUUUUUUUU! Och eksem här också, och pigmentsfläckar, tack återigen, fitteksem!



Titta tuttar har jag iallafall. Tuttar och eksem. Gud är god.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0