Underligt.

Saker man blir chockad av när man har spenderat en längre tid i skogen och återvänder till en lite större stad:

1. Folk som finns på facebook finns även på riktigt. Helt sjukt!
2. Man måste höja ljudet på mp3:n för att BILAR låter högt.
3. När man går ut i köket möts man av två kineser och rå fisk, INTE av en lurvig katt och nybryggt kaffe.
4. Grannen knackar på dörren, man öppnar och inser att det INTE ÄR NÅGON MAN ÄR SLÄKT MED!!
5. Man behöver handla och behöver inte ÅKA in och handla FÖRE KLOCKAN ÅTTA.
6. Folk börjar skrika som fan och man bah "VA VAD FAN HÄNDER NU ÄR DET NÅGON SOM BLIR RÄJPAD ELLER och sen bah' jååhååå, jag är i Flogsta!"
7. Hissar. Det finns hissar. Enough said.
8. Man missar bussen och tänker "guud undrar om det ens går någon mer buss idag och isåfall måste jag väl vänta i flera timmar, sedan inser man att bussarna går var tionde minut. Fantastiskt högteknologiskt, måste jag få säga!
9. När man går ut och går så ser man andra människor. Ja, det är sant, visst är det konstigt?
10. Den vanligaste frågan man får är om hur man hittar någonstans, inte frågor som "kan du hjälpa mig med traktorn?" eller "du hjälper väl till att mota kossorna idag?"

Kommentarer
Postat av: Sofie

<3 hahahaha

2011-08-26 @ 10:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0