TJENNA!



JAG HAR KÖPT EN NY DATOR! SJÄLVKLART ÄR DET FÖRSTA MAN MÅSTE
TESTA CAMEN! HAHAHAHA JAG HAR EN CAM! SOM JAG HAR LÄNGTAT!

Jag har köpt en ny kalender också. Visst är den fin? Jag tänkte:
"nej nu fåre fan va nog, jag ska köpa en seriös kalender och bli lite allvarlig!"
sedan hittade jag den här och blev lyckligast i världen, haha.

Om jag har köpt en bra dator? Njäe, det tror jag väl inte. Den är nog
helsämst och jag har nog betalat överpris, men vafan de säger ju att
allt annat känns puckat så då är det väl så eller?

Idag började jag skolan. Att läsa den här kursen kanske kommer bli det
bästa jag någonsin gjort. Jag vet inte, men det verkar nästan så med
tanke på hur jag stavade namnet på min kurs idag:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0