Tack!

I födelsedagspresent har jag fått två cupcakes/bak-böckeR, "du bakar ju så mycket!", strössel, muffinsformar, fyra lotter, en bok om att vara singel "det passar ju dig, det är ju så fram och tillbaka med det där hela tiden", pengar, pallade plommon som har möglat och pengar. VÄRSTA BRA FÖDELSEDAGEN DET BLEV TILL SLUT DÅ! Jag och Emmilie blev fulla och gick på Etage. Det var himla roligt.

Men jag förstår inte varför jag alltid ska få sådan ångest på min födelsedag. Alltid! Jag försökte ju fan förebygga det igår med att gå ut och springa på förmiddagen så jag skulle få ut eventuella aggressioner men det gick visst inte, för likförbannat gick jag runt och slog händerna i saker och skrek i typ en timme, tills jag hittade dooleys i ett skåp och ringde upp min bror för att säga att jag fyllde år.

Jaja, det är sånt som händer. Nu ska jag läsa singelbok och sova. Fast först kanske jag ska väcka pappa som ligger och vrålsnarkar i soffan. Varför han gör det? Mamma åker ålandsbåt och han får dricka öl i fred. Nejneeej, det finns absolut inga alkoholproblem i vår släkt inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0