Tack natten.

Jag har inatt vaknat av följande saker:
-Ett sms
-Ett till sms
-Pappa var på toaletten
-Mamma var på toaletten
-Jag var kissnödig
-Drömde att mitt hus BLÅSTE ner
-Nisse jamade hysteriskt
-Pappa gick upp (halv fem)
-Mamma vaknade inte av sina tusen alarm så jag gick upp och väckte henne (halv sex)
-Mamma var i köket


Sedan vaknade jag klockan halv nio igen och gav upp.

Jag har antagligen inte sovit en hel timme på hela natten.
FUCK OFF att gå upp tidigt och träna och sånt skit om man ändå inte ska få sova på natten.

Kommentarer
Postat av: Mitra

har inte fått svar från den skitkursen än så jag vet ju inte om jag kommit in, haha. nej jag tror inte inger har nåt med det att göra men någon med hennes snabbhet och driv har uppenbarligen det. same same but different (SHIT)

2011-08-16 @ 15:18:37
URL: http://rosabjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0