Rastlös rakt in i själen.

Vad heter du? Cecilia
, tackar som frågar!


Kan du baka bullar? JA, det kan jag verkligen. Med marginal.

Har du varit med i scouterna? Njäe, gick dock på mulleskola, gills det?

Bläck eller blyerts? Blärre for life, som jag alltid brukar säga.

McDonald’s eller Burger King? McDonald's.


Är du allergiskt mot något? Ja, mot typ allt när mitt immunförsvar suger, annars bara smågrejer.

Äger du ett busskort? Ja men jag har tappat bort den jäveln!

Dricker du blå, grön eller röd mjölk? Lättmjölk, mellanmjölk eller röd mjölk?

Hur ser du ut idag? Osmkinkad iförd mjukisbyxor, turkos t-shirt med sol, regnbåge, körsbär och plastpärlor och en tofs mitt på huvudet.

Har du haft sex idag? Ööööh nej? Har du haft sex det senaste decenniet? Typ näääee!

Nästa mål i ditt liv? Att flytta till en egen lägenhet och skaffa ett jobb.

Vad såg du senast på tv? En dokumentär om 4-åriga Marla som målar.

Hur svarar du i mobilen? "Hallååååuuuu det vaaur GOOOUUUUN?" (Alt: Cecilia?)

Vem ringde du senast? Ööööööh Jessica men hon svarade inte för hon gjorde köttfärslimpa och då började jag tänka på köttfärslimpa så jag glömde att ringa upp henne.

Vad sa den du ringde? "Lämna ett meddelande efter pipet?"

Antal timmar sömn inatt? Åtta.

Vad innehåller din favoritnattmacka? Brukar inte nattmacka mig faktiskt.

Bråkat med ditt husdjur: "Bråkat med ditt husdjur"? Var det ens en fråga?

Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag:
Typ.

Är du ensam nu: Nej, pappa är på toaletten, mamma pratar i telefon och kenneth, farmor och farfar sitter i köket!

Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: "DEEET ÄR FÖR OOOSS SOLEN GÅR UPP"

Vill du gifta dig: Alltid kexchoklad. Njäe, det känns väl inte direkt viktigt i dagsläget.

Vill du ha barn: Vet inte.. antagligen, så mamma blir nöjd nån gång.

FAVORIT...


Rum i huset: HAHA! Jag har bara ett?


Typ av musik: Pop popitopp.

Månad: Augusti/september. 


Sten: Hahahahahaha.. Sten Frisk?


DE SENASTE 48 TIMMARNA, HAR DU...


Gråtit: Actually.. nej.

Köpt någonting: Jaa.. neej, jo! Smörgås och kaffe på OK i Heeeby.

Varit sjuk: Nej, det kan jag väl inte direkt påstå. 


Sjungit: JOJJO! Pochahontaslåten hela morgonen!

Sagt “Jag Älskar Dig”: Nej.

Velat säga till några att du älskar dem: Njäe.

Träffat nån ny person: Näee om inte han i kassan på OK räknas? Jag fick det hela 9 kronor billigare eftersom han var mer koncentrerad på att prata i telefon än på att serva mig.

Saknat någon: Ja lite.

Kramat någon: Ja Oliiiviiiaaaaa!


SENASTE...


Låt du hörde: Daniel Adams-Ray låten som går på radio hela tiden.

Dokumentären: Den om den lilla ungen som målade.. eller om det nu var hennes pappa.


Drink du köpte: Ööööh.. Rosa Pantern för typ ett år sedan kanske?

Sak du stal: Mjukisbyxor av mamma, haha. 


FÖRSTA...


Första bästa kompis: Caroline


Första inhandlade skiva: TOP HITS -95

Första förälskelse: Martiiiiiin i lekis. Eller Carros bror Tobbe var det nog förresten, då var jag väl sisådär fyra år gammal. 


Första begravning: Mormors.

Första piercing/tatuering: Naveln i åttonde klass, haha. Ascoolt liksom.


Första fiende: Michaela på lekiz.


SENASTE...


Senaste människa du slog: Konstigt nog så minns jag inte. Har antagligen blivit för snäll på gamla dar.. eller så var det bara alldeles för länge sedan jag träffade Tim.

Senaste stora bussresa: Förra veckan hem från Jönköping?

Senaste dusch: Igår kväll.


Senaste irritation: När farfar berättade hur han kastade kattungar i cementen. 


Senaste glass: Kakao- och chokladglass från Hemglass! 


Senaste skjortan du haft på dig: Värd fråga? Du kan va en skjorta!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ursäkta men.... MULLESKOLA? vad exakt är det och varför gick du där? hahaha

2011-08-12 @ 23:56:47
URL: http://rosabjork.blogg.se/
Postat av: Cissi

Haha alltså det är nån sorts grej man kunde gå på när man var liten, man hängde i skogen och lärde sig grejer och drack varm choklad och på sista mötet fick man träffa SKOGSMULLE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sjukt awesome. Missade du det? Trodde det var något internationellt men man kanske inte har så mycket skogsmullar in your home country?

2011-08-13 @ 00:31:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0