Lördag.

Jag var på sexårskalas för Jonathan nyss. Jag har fått en ny favoritunge! Rasmus, Andreas kompis barn. Han kanske är två år. Med de största finaste bruna ögonen jag har sett! När vi skulle gå så ville han kramas. Han kramas tydligen jämt. Han låg i min famn och tryckte in huvudet mot min hals och moderskänslorna liksom svämmade över. Han kramas tydligen med alla på dagis, vilket kan bli lite av ett problem när de ska hämta honom. Han står och kramas tills någon säger till honom att det är nog. Har ni hört något gulligare?! Sedan att han började asgarva när en kille stod och posade i en Dressman-reklam gör ju inte saken sämre. Skitkul, liksom. Och hans storebror var också ganska rolig. Han låg i soffan för han var trött.
-Jag väntar på godispåsen.
-Vadå för godispåse?
-Men man får ju alltid godispåsar när man är på kalas!

Hahaha!

Nu dricker jag öl och peppar inför kräftskiva med byalaget. GUUUD VILKET ROLIGT LIV JAG HAR! Helt fantastiskt. Det ska komma en ARTIST och sjunga. Alla tror väl att det blir gamla Tore Skogman-visor men faktum är att killen är typ 20 år, mulatt och sjunger smörig r'n'b. Det här kommer bli så sjuuukt bra! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0