Kattmat och fanskap!

Så ska min premiärrevy heta.
För övrigt är mina väskor så fulla att om jag så skulle försöka stoppa ner ett papper nu så vore det omöjligt. Min värsta mardröm är att nån väska pajar på tåget nu. Då vet jag inte vart jag tar vägen!  Nisse springer framför fötterna, pappa lagar mat, jag springer omkring för jag och planering är since a very long time enemies. Jag föredrar att dricka kaffe och filosofera i en och en halv timme tills jag inser att jag har en kvart på mig att sminka mig, packa och äta. DET ÄR GREJEN FÖR ER SOM INTE FÖRSTÅTT DET! Hejdå, nu åker jag hem. Eller till Uppsala. Eller hem. Lite både och.. För övrigt, om det liksom värker innanför huden på de ställen man har eksem eller sår, whaddap med det? Som om det skulle göra ont inuti kroppen? Känns eventuellt inte helt friskt.

Kommentarer
Postat av: Mitra

ja, hon har på senaste tiden visat sidor av sig själv som jag inte riktigt kan läsa av, haha.



men alltså fick du mitt sms eller? 9e reserv? han jag mailade till skrev ju att alla som är behöriga antagligen kommer in!! jävla fanskap jag vill inte läsa littvetB, jag har ångrat mig som fan ju! hallåååå cananybodyhearme?



2011-08-24 @ 14:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0