Jag är inte Bara för kort för att söka till Top Model.

Jag var skithungrig. Ja okej, jag är hungrig för det mesta men jag var fan hungrig när jag gick och la mig IGÅR, så kan ni kanske ana min frukosthungrighet nu? Tack. Jag fixar kaffe, går ut med koppen, ser att en dörr är öppen och dör lite inombords. I köket sitter en kille och äter med ryggen mot mig. Men ååååh nej, inte en ny människa, tänker jag. Smyger ner lite mjölk i mitt kaffe och springer in på mitt rum igen.

Jo, men jag har faktiskt ätit. Jag hittade en gammal äcklig skorpa i mitt rum. Bästa frukosten ever.
Jag ser verkligen fram emot att aldrig i mitt liv mer bo i korridor efter den här hösten.
(Eller så ser jag fram emot den dag jag inser att jag behöver gå i terapi för sluta vara ett mongo.)

Detta måste självklart illustreras med några bilder från hur mysig jag var igårkväll. Trots att jag var hungrig.





Jag lovar, jag hade precis duschat, det är därför jag är flottig.
Men det där gulliga ligger i generna, inget jävla duschande kan bygga det inte.
Bara så ni vet liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0