Informativt!

5 saker jag inte vill vara utan:

  • Mina vänner
  • Musik
  • Färg
  • Djur och barn

5 filmer jag tycker är bra:

  • Donnie Darko (Guuuud jag har verkligen inte tittat på film sedan gymnasiet så jag är fortfarande inne i emofilm-perioden.. skyller jag på iaf.)
  • Ps I love you
  • Sunes sommar
  • Ameeeeelie from Montmarté
  • Lejonkungen?

5 maträtter jag älskar:

  • Fiskpinnar med ris och massa citron och morötter
  • Makaroner, keso, rostad lök, tomat
  • Pannkaka med sylt och grädde
  • Tacos
  • Torsk med äggsås. haha.

5 städer som jag besökt och vill besöka igen:

  • ROM
  • BARCELONA
  • Jönköping.. haha.
  • Malmö

5 saker jag vill göra:

  • Bli modig.
  • Skaffa en egen lägenhet! 
  • Göra så jag får ett jobb.
  • Måla oftare, finare, bättre. 
  • Börja träna.

5 saker jag ogillar:

  • Fördomsfullhet.
  • Folk som inte tänker efter före de säger saker. (Ja, alltså det kan ju bli kul också ibland.)
  • Death metal. haha.
  • Att ha sönder glas.
  • Att umgås med folk på morgonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0