Herreguuud

Mitt morgonhumör?! Jag måste göra något åt det här snart. Gick upp, hämtade kaffe, satte mig vid bordet. Helt okej. Tills jag ställer mig vid köksbänken och ska bre på en macka, när mamma kommer och försöker ta ut en kopp ur ett skåp precis där jag står. Jag hinner tänka "MEN ÄR DU DUM I HUVUDET ELLER?!??!???!?!?!?!?! Kan du typ bara säga att jag ska flytta på mig istället för att börja puffa på mig? VAFAN kan du vänta i typ en sekund eller VA ååååh herregud herregudherreeeeeeeeeguuuuuuuuuuuuuuud". Sedan dess har jag hållit käften. (en timme) Det här håller ju fan inte. Hur gör man för att bygga ett vettigt humör på morgonen? Lite mer stabilt bara?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0