Vem är den där Cecilia egentligen? Jag känner inte henne.

HÄEEJ! Jag heter Cecilia och jag vill så jävla gärna göra cupcakes nu! Men om jag gör dem nu kommer massa hinna bli dåliga och jag kommer vara tvungen att slänga dem för ingen kommer vilja äta dem (de, dem, dem jag fattar fan fortfarande inte vad som ska vara vart!)

Jag låg och tänkte på cupcakes inatt. Jag har liksom köpt en såndär sprits-grej. JAG ÄR SÅ JÄVLA PEPPAD PÅ ATT GÖRA CUPCAKES! Men.. jag har en plan liksom, och den här planen innefattar att jag inte får göra dom (JOJO, där satt den!) än. Skittråkigt. Jag är överpeppad.

Om det är något jag har börjat bli den senaste tiden, så är det fan ÖVERPEPPAD. Det är mitt nya ord. Jag är inte direkt den personen som går runt och planerar och längtar till saker för det är en omöjlighet för mig, inte ens när något roligt börjar närma sig så kan jag känna det i kroppen. Jag kan tänka "Det blir nog kul", men sen händer det liksom inget förrän det roliga är där.

MEN, de senaste månaderna så har jag lärt mig konsten att PEPPA! WOOWOWOWOWOOWOWOOWOOWOOOWOOWOWOOWOWO! Ungefär så. Jag kan tänka aslänge på vad jag ska ha med och hur jag ska göra och hur roligt det kommer bli och så känner jag typ "WOWHWHWWOWOWOWO!!!!!" igen och sedan får jag ångest över hur ledsen jag kommer bli när det jag peppar över väl är över. Men jag struntar i den känslan nu, för det är den känslan som gör att jag aldrig kunde känna peppen inför saker förut.

Man ska fan ta ut saker i förskott, har jag lärt mig nu. Även om det inte blir så bra och kul och underbart som man trodde före. För då har man åtminstone gått runt och peppat som fan och varit glad i förväg istället för att muttrat något om "det kommer ändå inte bli som man har tänkt sig så jag tääänker inte tänka aaalls", blabla..

SÅ.. det jag ville säga var.. jag är överpeppad!!
Och cpstressad + min självkänsla ligger på minus tre och jag ser ut som en allergisk
cocerspaniel med för mycket vatten i kroppen men skitsamma för nu peppar vi!!!!!!!!!!!

Inför vad? Kanske ni undrar nu.. ja, typ cupcakes? Typ livet? Typ valborg? Typ Rom? Typ midsommar? Typ.. inget jobb i sommar? Typ en cykeltur till Stenhagen? typ dammsuga? Typ träffa fina vänner i övermorgon? Typ.. för kitkatglassen som ligger i min frys? Typ.. för kaffe och cigg på balkongen typ nu? JAAAAAAAAAAAAAAAA!

Kommentarer
Postat av: Määäry

hörru peppmoster ska vi ses nån dag elleeer? jag hatar den här dagen men jag peppar för alla dagar som inte är som idag. imorgon ska jag klippa mig och min kära man tycker ju att torsdagen före valborg är skithäftigt att handla på systemet på så jag ska väl stå i kö i tre år ungefär tänkte jag. och kanske tvätta, och skriva uppsats, och peppa för helgen. och dricka kaffe och äta mat och sånt där viktigt. jag har sockerstopp i förtiåtta timmar så jag är hyper på koffein nu istället det är därför jag skriver så mycket för micke har stängt av öronen för länge sen så jag vågar inte prata nå mer.

men det jag ville fråga var mest om vi kan hinna ses imorrn eller på fredag eller nåt sånt kanske? kanske gnälla lite över uppsatsstress och sånt? Eller dricka kaffe? Eller diskutera godis? ELler kolla på fula människor? aja, hör av dej, hej!

2011-04-27 @ 19:53:17
URL: http://rosabjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0