Torsdag idag.

Yes. Så jag blev iallafall godkänd på mitt teoretiska referat.
Det var ju skönt.

Nu är jag så trött att jag nog döör snart, plus att jag har ont i huvudet.
Dåligt. Men jag tvättar, och snart ska jag städa så jag antar att det finns
någon nytta med att gå upp mongotidigt ändå. Kanske. Eventuellt. Högst eventuellt.

Inatt vaknade jag och började pilla mig på handleden. "Men klia inte nurå Cecilia", tänkte jag. Skitbra tanke, men sedan råkade jag klia lite och så insåg jag hur skönt det var och så tänkte jag "Hur kan man motstå något sånthär egentligen? Det är ju som att säga att man aldrig mer ska äta godis" och så kliade jag sönder min handled igen, just as every night. MEN KUUUT SÅ SCHÖÖNT DET ÄR. Sjukt värt att se ut som ett psoriasismongo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0