Torsdag.

att vara konsekvent och att hålla sig till sina principer måste vara det tråkigaste man kan göra i denna värld. jag lovar mig själv saker varenda dag och sen bryter jag mina löften strax därefter. men vad fan gör det? och varför göra precis som alla andra gör varför följa de mönstren varför inte lyfta på huvudet för en sekund och fundera över hur just du fungerar och hur du måste göra för att göra det på DITT sätt?

och sedan är det lite mysigt också att inte vara så principfast och det är lite mysigt att köpa en tröja fast man lovat sig själv att inte göra det den här månaden och det är lite sådär pirrigt att cykla hem på natten utan lysen och det är lite spännande att göra saker som inte är helt i linje med vad man får göra.

just sayin'. just nu är jag inne i en JAGVÄGRARLAGARIKTIGMAT-period igen. Så därför lever jag på massa mikromat, mackor, godis och morötter istället. Det fungerar bra för mig, så länge jag inte känner mig som kass människa för att jag gör det. resten är skitsamma, för jag vet ändå att det bara är en period. sedan kommer jag vilja laga mat igen.

och jag skjuter upp saker till framtiden hela tiden, för det är så man gör.
men det löser sig ju alltid ändå.

och idag går jag runt i pyjamas hela dagen bara för att jag kan.
tjoho.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0