Tisdag.

AJ ÄM BÄCK IN UPPSALAAAA! Känns skönt. Har lite dåligt samvete över att jag har varit en jävla bitch de senaste två dagarna, men det är väl sånt föräldrar är vana vid, hoppas jag.

"Men måste du vara såå arg?"
"Jag blir stressad när du sitter här.."
"Förlåt för att det går så sakta.."
"Ska jag hämta kaffe åt dig Cissi?"
"Ska vi åka till Rusta då?"
"Ska vi köpa en glass då?"

Såhär i efterhand tror jag att jag har blivit lite särbehandlad, haha. Ändå har jag bara surat, gråtit och varit otrevlig. Gud vad dålig jag är! Men nu är jag på bättre humör, kanske för att jag inte har bomull lindat runt hela hjärnan längre. Kanske. Vet ni vad jag ska äta idag? LAX.

En lista över saker jag älskar just nu, som jag aldrig ens gillat förut.
-LAX
-Skumbananer
-Skumbananer med chokladöverdrag
-Rosa godissvampar
-Jordnötsrutegodis
-Räkomelett (Okej, det började jag gilla för typ tre år sedan, men eftersom jag trodde den här listan skulle bli aslång så tar jag med det ändå. Åååh det var ju bara jättenågra saker, jag som kände mig så superduktig..)

Ehm. Ja. Såja. Eller vänta, något mer måste det väl finnas?!
Jag försökte mig på det här med whiskey igårkväll, men jag blev bara yr i huvudet, fick kväljningar och ont i halsen. MEN FAN VAD SKÖNT JAG SOV! Jag kommer inte ihåg att jag kliade mig en endaste gång. Helt sjukt.

Jaja, nu ska jag plugga. Kul grej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0