Suck...

Jag är typ frustrerad, lite arg, lite ledsen, lite sur fast mest av allt är jag bara trött.
Trött på människor. Trött på att alla ska vara så satans dumma i huvudet.
Trött på att folk bara inte kan hålla käften om sina jävla känslor.
Irriterande. Var en psykopat som mig istället. Känn inget, så blir det inga problem!

Älskar för övrigt mina två senaste reaktioner på när folk verkat ledsna/deppiga:

En person kommer fram och lägger armarna om mig och kramar mig i typ fem minuter.
1. Jag står blickstilla med armarna hängande vid sidorna och väntar på att det ska ta slut.

En annan person håller på att börja gråta och jag hör snyftningar.
2. Jag utbrister "MEN VAFAAAAAAAAN! Åååh jag orkar inte, GÅ HEM!"

Jag är nog fan en psykopat på riktigt nu när jag tänker efter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0