Seriöst?!

Läste precis om en åtta veckors mindfulnesskurs som kostar TIOTUSEN KRONOR! En gång i veckan.. i åtta veckor. Varje tillfälle kostar enligt mina beräkningar alltså över tusen spänn. Det är ju sinnessjukt mycket pengar! Jag fick gå en ungefär lika lång kurs helt gratis. Visserligen var lärarna psykologistudenter, men likväl utbildade. Fucking sick alltså. 10000 kronor.

Jaja, nu sitter jag i skolan för att jag trodde att det skulle gå bättre att plugga här. Och så köpte jag kaffe för att jag trodde att jag var sugen. Tydligen har jag fel i allt idag. Men skitsamma. Någon har spillt något otrevligt i tangentbordet så jag får iallafall handledsträning av att blogga. Alltid något..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0