Och...

..jag undrar om det gör något att jag skriver en uppsats i psykologi istället för i konstvetenskap? Äh, det var väl skitsamma va? Ja.. satan i helvete. Jag klarar inte av att sitta hemma en hel dag, har jag idag fått erfara. Jag dör seriöst snart, hur lång kan en dag vara?!?!?!? Klockan är nio och jag tänker fan gå och lägga mig. Har ont i armbågarna för att jag har suttit vid datorn hela dagen. Inte har jag fått något vettigt gjort heller. Eller ja, 1,5 A4 och två mail ivägskickade. Alltid något. Inte tillräckligt, men.. man blir ju ändå aldrig tillräcklig. Så, nu ska jag lägga mig och titta på en romantisk film och gråta. Igår berättade jag för en person att jag grät genom hela PS I love you när jag såg den. Jag fick responsen: "VAAAA fan vad tjejig du blev helt plötsligt!!!!!!?!?"

Man ba.. jaha? Ursäkta mig då, för att jag är tjej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0