Måndag!

Forskare ska alltså gräva upp den kvinna som man tror da Vincis "Mona-Lisa" föreställer, återskapa hennes kranium och sedan utläsa om det är hon eller inte. Alltså, känns det nödvändigt det här? Herregud, är det sånthär som ger  konstvetenskapen dåligt rykte eller? (fniss)

Jag.. tänkte gå till en studievägledare idag. Och säga vadå? Jag har ingen aning. Kanske typ.., Hej, jag vill inte bli vuxen än, vilken kurs borde jag läsa i höst då? Något sådant, funderar jag på!

Jag börjar bli sjukt pepp på Das Boot nu! Faktiskt, på riktigt! Och få träffa Sofie och Emmilie i hela 40 timmar! haha, gud vad fint det ska bli. Och Gustav och Nikken och Ameliiie och ååååh. Gud vad bra det blir! Nu är min plan att plugga tills på torsdag, ungefär. Känns väl som en rimlig plan. Eller något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0