Man kan aldrig både ha kvar och äta kakan samtidigt!

Det hände en grej precis som jag bara känner är i total Cecilia-anda. Jag fick min brors gamla digitalkamera för någon helg sedan. Kanoners, eftersom min kamera sjunger på sista refrängen. Men jag tänkte: Vafan, min kamera fungerar ju faktiskt fortfarande, men det är ju jättebra att ha en till! Och dag tänkte jag: Jag kan ju ta med den andra kameran när jag ska på Das Boot!

Ja. Och så drog jag ur batteriet ur min vanliga kamera och bort flyger spärrgrejen och JAHA, det var den kameran det. Nu äger jag en kamera. Min extra-utifallatt-inödfall-kamera. (VAFAN skulle jag börja pilla med kamerajäveln för?!!?!)

Såja. Perfekt! Dagen fulländad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0