kväll.

Från lördag till tisdag så hade mina tankar samma röst som Olaaa i Wiiiildkiiiids. Allvarligt. Mina tankar liksom gjorde ett avbrott för varje tanke, på ful småländska (eller vad det nu är han pratar.)

Och nu har jag nån sorts skön norrländska i huvudet, jag känner mig lugn samtidigt som jag typ har ångest över allt i mitt liv. "Det ordnar sig", hör jag i mitt huvud. Man kanske borde gifta sig med en norrlänning. Fast visserligen är jag inte så hetsig själv heller. Det mesta brukar faktiskt lösa sig, men samtidigt.. utan ångesten, skulle saker verkligen lösa sig då? Jag vet faktiskt inte.

Jaja.. Ååå nä om en kanske skulle ta å lägga sä. Jag skulle ju plugga, men det går ju uppenbarligen åt helvete med det iallafall så jag tar nog nya tag i morgon. (Åh så bra det brukar gå!) Jag ska se på ett romantiskt drama i min säng tillsammans med sylvester, hammarhajen x2 och cocerspanielhunden istället.

Naaaattinaaatti!

Kommentarer
Postat av: Sofie

hahah jag HATAR när du säger "ååå nä" fan det värsta jag vet xD jag får flashbacks från barnprogram gjorda på 70-talet

2011-04-21 @ 23:26:47
Postat av: Cecilia

haha det var inte ens menat som det i inlägget, men jag förstår! och eller hur, jag tänker typ rasmus på luffen eller nåt annat astöntigt ;D

2011-04-22 @ 09:45:52
URL: http://loveistheanswer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0