Katt och jag och listajävel

Såhär bra går det med pluggandet hittills!

ALLMÄNT...
Namn: Cecilia
Piercingar: Ja
Tatueringar: Nej
Längd: 161 cm
Skostorlek: 37
Hårfärg: Svart
Är du kär i någon: Typ tusen
Önskar du att du bodde någon annanstans: Nej
Tänker du på självmord: Alltid.
Tycker andra att du är attraktiv: Självklart. Särskilt när jag har bearnaise i håret.
Vilket shampoo använder du: Det som är på rea
Vilken parfym använder du: Vanilj från Bodyshop
Vad är du rädd för: Livet
Gillar du att tvätta: Litegrann, mest för att jag och städkillen alltid har samma tider så vi hälsar numera på varandra ganska kontinuerligt när vi ser varandra. Mycket trevligt.
Gillar du Berg-och-Dalbana: Ja. Sjukt awesome!

SENASTE...
Film du hyrde: Öh.. nån skum komedi med han som spelar huvudrollen i 40-year old virgin
Film du köpte: Typ Blair Witch Project på vhs år 2005
Låten du lyssnade på: You and me - Gustaf Spetz
Låten du hade på hjärnan: WÅHÅHÅHÅHÅ, KNULLA ALLA BRUDAR! (Ja, jag vet. Aaspinigt.)
Låten du laddade ner: Cat Empire - Hello
Personen du ringde: Kenny
TV program du tittade på: Life as we know it
Personen du tänkte på: Ja, inte fan vet jag? Mig själv antagligen.

FAVORIT...
Mat: Tacos, pannkaka, fiskpinnar, karamellkungen, chips, glass, katt.
Låt: Typ... Better av Regina Spektor, och massa andra låtar.
Sak att göra: Måla eller dricka öl i fint sällskap.
Sport: Innebandy och pingis.
Dryck: Kaffe, vin, öl, pepsi max.
Kläder: Baggy jeans
Film: Donnie Darko, Smala Sussie, Interstate 60
Bil: Volvo V70 KOMBI!

ANTAL...
Gånger du varit kär: En gång for real.
Gånger ditt hjärta brustit: En gång for real.
Hjärtan brustit på grund av dej: Typ tusen, eller inget. Fan vet jag heller.
Gånger ditt namn varit med i tidningen: a fju. (engelska. ett fåtal.)
Ärr du har på kroppen: Typ miljoners små men inget brutalt.

SENASTE...
Bok du läste: Ängelns dans
Personen du fick mail av: SJ
Personen du fick brev av: Nille tror jag, om vykort räknas?
Personen du fick sms av: Therése
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Nyår

ÖVRIGT...
Vad har du gjort idag: Städat, ätit, vaknat, andats, pluggat (inte)
Var det kul: Det suger kuk (ursäkta ordvalet)
Hur tidigt stiger du upp: Runt åtta-halv nio.
Gillar du att slåss: Det är typ det bästa jag vet!
Vad ska du göra ikväll: Äta godis och ha ångest över att jag inte pluggar, eller dricka öl.

Är du seriös: Nej. Eller jo. Fast näe. Jag är sjukt oseriös men jag är seriös innerst inne.
Vad är du allergisk mot: Pälsedjur och pollen.
Var har du ont: I hela min jävla kropp. Känner mig ganska förstörd ftm.
Använder du hårspray: Ja.
Kan du stå på händer: Är bäst på det.
Favorit serie: How I met your mother!

ÖVRIGT MER...
Salt eller socker: SUGAAAAH!
Gillar du ketchup: Lite!
Är du glad nu: Nej, livet suger. Fast det är rätt bra ändå. Helt okej.
Var du glad igår: Haha nej, jag var rätt less på livet faktiskt.
Känner du någon som jobbar på sjukhus: Ja.
Vad dansar du till: Hoffmaestro och Håkan Hellström, helst.
Stockholm är: Jävligt fint fast lite stressande.
Göteborg är: Vet inte, har typ inte var där på åår och daaar, som jag alltid brukar säga.
Kan du sjunga: Sjukt bra dåligt sämst kul fast inte alls men jag gillar´t.
Mer värt än guld: TRUUUE HAPPINESS och öl på uteservering.
Spaghetti eller makaroner: Spagge. Eller mackisar. Var väl skitsamma, smakar ju likadant.
Ett land jag helst vill besöka: Italien. (MEN VILKEN TUR ATT JAG ÅKER DIT OM 10 DAGAR DÅ!)
Ska bli skoj: Ja, sjukt jävla skoj. Annat kul är att jag är sämst. Fast lite söt. Fast ful. Och lite kass.
Ska inte bli skoj: Att jag måste plugga och att jag måste plugga och att jag är kass.
Sparar till: Att överleva sommaren utan jobb. .
Väntar på: Självinsikt
Pålägg som gäller: Ost och marmelad på rostisar. NAMNAM.
Dagens dryck: Kaffe och vatten. Kaffe och vatten. Typ tusen. TUUEEEESEN! TWIUUUUUZEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0