Jävla moggdag.

Fyfan vilken pissdag. Jag har bara varit trött och surig hela dagen.
Men jag har åtminstone tvättat, diskat och städat.
Och på kvällskvisten tog jag en hetsig cykeltur runt halva Stenhagen. (För att få ut mina aggressioner som tidigare inte var möjliga att utagera eftersom jag har legat i koma större delen av dagen).
Sedan gick in på Coop med tanken "Nu får jag faktiskt köpa vad jag vill för de pengar jag har kvar, livet brukar ju bli roligare när man köper onödiga saker till sig själv!"
Vet ni vad jag kom ut ur affären med? En limpa och en gul lök.
YAAAAY, den där Cecilia, hon kan lyxa till det ho'!
Jaja, nu ska jag duscha och sen är det House och lösgodis för hela slanten, och imorgon...
Imorgon tar jag tag i uppsatsjäveln igen. Då har jag iallafall något att peppa inför. PINGIIISKVÄLL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0