Hej och godnatt!

I REFUSE! Jag måste plugga lite till. Jag kan inte skaffa ett jobb. Jag kommer ju inte FÅ NÅT JOBB! Vad gör det om jag pluggar en termin till? Inte så överdrivet mycket. (Eller?) Men vad ska jag läsa? VAD SKA JAG LÄSAAAAAA? Snälla kom med tips, ring mig, skrik på mig, vad ska jag göra? Vad borde jag göra? Säga upp mitt studentrum och gå till arbetsförmedlingen och be om hjälp? Flytta hem? Jag vet varken ut eller in! (HAHA SOM jag hatar det uttrycket!)

För övrigt så vann Thomas bror Poetry slamet. Sjukt bra! =) Han är duktig minsann.



(Bild från förra poetryslamet, när han kom tvåa.)

Och nu ska jag lägga mig och läsa mitt nya nummer av Amelia
(haha.. jag har inte ens läst det förra än!) och glömma alla plugg,
jobb- och framtidsproblem en stund. Bra grejer! Nattinatti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0