Das Booooooot!

En skitrolig kryssning senare sitter jag här i mitt studentrum igen, trött, nyduschad, mätt, bakfull och.. rastlös. Varför i hela världen är jag så rastlös hela tiden? Jag vill hitta på något men jag jag orkar liksom inte. Så jag ska lägga mig och vila och titta på romantisk film. A walk to remember. Jag tror inte att jag har sett den. Är den bra eller?

För övrigt, Jessica! Vad glad jag blir när du skriver att du skrattade åt inlägget med bakplåtspapperet och kineserna. Jag la ner min själ i det inlägget! Eller nja, men jag skrattade åt mig själv i typ en kvart när jag läste igenom det. "Himla rolig tjej den där Cecilia" sa jag och klappade mig själv på axeln. (Eftersom ingen annan gör det.)

Jaja, såhär kul hade vi på båten iallafall, enligt Gusten med Lustens bilder:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0