Buongiorno!

Jag har ätit fin frukost. Två mackor med stekt ägg. Har varit sugen på det i flera dagar. Så jävla lyxigt det kändes att äntligen äta det! Idag fyller Mitra år (och pappa!) Tårtkalas blir det senare.

Annars har jag väl inte direkt mycket att dela med mig av. Imorgon är det Das Boot. Idag ska jag plugga lite till. Ett A4 till är planen, plus en omskrivning/renskrivning av allt jag skrivit hittills. Kanonkul!

Men det är ju fan ingen som svarar på mina mail. Skittråkigt. Jag skickar ut asseriösa mail för att fråga om min ytterst hängivna research angående Expressive Arts stämmer och om det finns några exempel på hur den antropologiska konstterapin fungerar i praktiken.. och är det någon som svarar? NÄE! För ingen svarar på mina mail. Blir så himla ledsen liksom.

När jag inte pluggar, surar, städar, läser, sover, dricker öl eller äter så sitter jag och pluggar italienska glosor. Alltså jag är så HIMLA seriös med det här. Om nitton dagar åker jag förmodligen till Rom. Det om något är ju helt sinnessjukt.

Kommentarer
Postat av: Jeppola

Nejmen, är du SÄKER på att Roine fyller år? Jag menar, det är ju inte påsk än.



Jag sitter för övrigt och skrattar så att tårarna sprutar, på riktigt alltså, Tobbe tycker antagligen att jag är dum i huvudet. Först var det din rörande beskrivning av the chineses, och Mitra födelsedagspresent var ju fantastisk!

Igår kväll låg jag och skrattade åt att du hade skrivit capri-tjosan till Tim på fb för ett tag sen :D

2011-04-14 @ 12:23:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0