bajs, blod och lite sex


God morgon! Och varsågod, här får ni den bästa morgonlåten, med goda förutsättningar att bli pepp på dagen. CHELLO! Ja, och annars då? Det är fredag! :D Jag har hört att man ska vara glad över det? Jag tänkte iallafall försöka få en sida skriven på min uppsats innan jag tar helg (helst två) (och jag tänkte försöka skriva i helgen också) (ignorera parenteserna)

ANnars då? Ska ni göra något kul i helgen? (HAhaaahahahahah nej. jag bryr mig inte)
(ingen kommer ändå svara)
(och så låter det så jävla töntigt att skriva sådär)

Arne och Thai har kommit fram till att jag är minst normal av oss. Av två anledningar, som jag inte riktigt förstår (och som de har hittat på själva eftersom deras livsuppgift verkar vara att vara dryga och jobbiga mot mig) jag har en.. pedalfitta?! (för att jag gick och slog i mitt ben i pedalen hela tiden och skrek PEDAAALFITTTAAAAAHH) och för att jag tydligen vill bajsa på min unge när den föds (VAAAAAA?!?!?!) herregud, varför diskuterar man ens förlossningar? men tydligen så bajsar man på sin unge för att bäbisens immunförsvar ska bli bättre? typ att det kommer naturligt så? kan det verkligen vara sant? det är ju verkligen helt sjukt isåfall. jag ska aldrig föda barn tror jag. eller, får man vara nedsövd under tiden kanske? eller om man får riktigt mycket knark? näe. jag ska adoptera en lettis om min biologiska klocka börjar ticka någon gång i mitt liv.

och det här blev ungefär det fräschaste inlägget ever, men ja, det är väl lika bra att fortsätta på bajstemat liksom. för övrigt såg jag och thomas black swan häromdagen.. så jävla piniiigt, jag sa till thomas att jag hade hört att den skulle vara jättebra och sa till honom att han kunde komma hit och se dem med mig om han ville.
alltså det jobbiga var bara att typ 1/3 av filmen innehöll lesbiskt/heterosex/konstiga incestanspelningar, 1/3 innehöll balett och fötter, och den sista tredjedelen innehöll typ plötsliga skräckfilmsscener, massa blod, hud som dras bort från fingrar, ben som knäcks och saker som växer ut ur kroppen.

"jomen kom och titta på den här filmen, det är en blandning av
mjukporr, dans, skräck och gore, jag har hört att den är jättebra!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0