April 6, 2011

Jag är djupt upprörd. Jag kan göra en lista över varför., om ni vill alltså!

1. jag börjar få vårkänslor
1a, nej, inga positiva sådana
1b, mitt humör går så upp och ned att jag lika gärna kan dö
1c, ingenting är riktigt meningsfullt
1d, allt går så JÄVLA SAKTA!
1e, egentligen mår jag ganska bra

2. jag funderar på att sluta läsa bloggar
2a, vad fan har jag med andra människors liv att göra?
2b, kissie ser ut som en smurf
2c, jag blir sur av att läsa om dyra och snygga kläder
2d, jag blir sur av att se allt gott som egoina äter
2e, jag blir sur av att se att foki bor i ett jävla palats när hon inte ens har lärt sig prata än
2f, jag blir sur av att se hur snygg kenza är
2g, jag blir sur av att se bilder på spiderchicks asgoda frukostar
2h, jag blir sur av att läsa katrin zytomierskas skitsnack
2i, jag blir lika sur av att läsa kommentarerna av alla idioter som fortfarande orkar bli upprörda av allt skit hon skriver som inte ens är sant och som hon ändå bara skriver för att provosera.
2j, jag blir sur av att läsa om hur bra det går för blondinbella, den mest överskattade människan i sverige

3. mina händer
3a, jag ser ut som en tant
3b, eller en alien
3c, eller ett svårt drabbat psoriasisfall
3d, eller en nakenhund med allergibesvär

4. Min garderob

4a, min klänning sticks
4b, strumpbyxorna vrider sig
4c, jeansen sitter för tight
4d, tröjorna blir för varma
4e, t-shirtsen är för korta
4d, det är hål i alla mina favoritskor
4e, jag kan inte cykla med min favoritsjal eftersom mitt periferiseende försvinner totalt
4f, jag kan inte cykla med min favoritväska för den fastnar överallt
4g, jag klippte av ärmarna på min vårjacka (sämst förmåga att förhindra impulser= jag)
4h, men asså. asså. ASSÅ. och.. OCH... vi ska titta på.. SIIIMPSOOOONS!
4i, 4h var inte relevant för punkt nummer fyra, not at all. vänligast ignorera.

Kommentarer
Postat av: Sofie

hahahahaahha jag fick mig iaf ett riktigt gott skratt så att säga ;D

2011-04-06 @ 17:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0